+380 67 657 89 78 rasina.nb@gmail.com

Схема роботи сайтів знижок насправді дуже проста і,  на перший погляд, вигідна для всіх учасників цього ринку:

  1. Для купонних сайтів (або сайтів знижок) — які виступають посередником між клієнтом і продавцем на ринку колективних покупок, інформуючи потенційних клієнтів на своєму сайті про запропоновані акції і мотивуючи продавців послуг і товарів до надання більшої знижки. І в результаті отримують від продажу купонів хороший прибуток, а за розміщення на сайті — хороші комісійні.

***сьогодні- це умови знижки на послугу 60%, комісія сайту 25% + одноразова оплата 5 000 грн

2. Для клієнтів — прийнятні ціни і можливість отримати знижку на якийсь товар і послугу.

*** сьогодні це ціла спільнота споживачів купонів, яка із задоволенням користується дешевими послугами, але ніколи такі пацієнти не стають постійними клієнами. Не тому, що у вас поганий сервіс, а тому, що їх цікавить тільки ціна.

3. Для продавця товарів і послуг — хороша реклама і приплив нових клієнтів в обмін на надання знижок на послуги.

Як правильно порахувати чи вигідно використовувати дисконтні та купонні агрегатори при продажу медичних послуг?

1. Завжди потрібно знати собівартість своєї послуги (віднявши від ціни всі знижки, комісії та оплату самому купонному агрегатору подивитися, що на виході , найчастіше, це на рівні нижче за собівартість послуги)

2. Після цього сміливо заходите на цей ресурс і дивіться, хто і за скільки продає таку послугу

3. Потім запитайте себе, навіщо ви це робите ?

Популярність таких ресурсів падає, тому що Клієнт одержує часто не якісну послугу, а медичний центр, або салон випадкового клієнта.

Хто заробляє? Зробила PrtSc сторінки з послугой «комплексне обстеження у гінеколога» — найнижча ціна — 99 грн :):):)

%d такие блоггеры, как: